woensdag 20 februari 2008

Friesland stinzen

Last couple of days so busy with image research and other work... therefor some images of last sunday when we were on our trip through Friesland. Images made by Ibo and Sanna in Stiens, Jelsum and Franeker, all stinzenflora and guess who is walking there..

De laatste paar dagen heel erg druk met beeldaanvragen en ander werk, daarom een paar beelden van afgelopen zondag van onze trip door Friesland, gemaakt door Ibo en Sanna, en raad eens wie daar loopt :-) Gemaakt in Stiens, Jelsum en Franeker.

1 opmerking:

Anoniem zei

Leuk om via een reactie van u op mijn site op deze informatieve site te komen. Stinzenplanten hebben al heel lang mijn interesse. We hebben in onze stadstuin dan ook zoveel mogelijk stinzenbollen staan. Ik zal een link naar deze site op mijn site plaatsen, misschien ook interessant voor de vele Vlaamse lezers die mijn site bezoeken.